ingin ketahui barangan yg di jual sila lawati ke kedai online tersebut yaaa... Milik kakak saye..;) jgn lupa taooo!! singgah2x laaa... klik di sini!

Friday, April 24, 2009

Al-Fatihah buat adek Qiqi & adek Aqif.

Perginya seorang sahabat karib, di kenali sebagai Qiqi.(nickname)
dan juga Aqif (arwah akif saya x kenal)
23.04.05, Khamis malam Jumaat.
Bakal memduduki PMR 09.


Al-Fatihah..
buat
Adik Qiqi & Adik Aqif

"Ya Allah, ya Tuhan kami! kurniakanlah kebaikan kepada si mati ini,
ampunkan dosa kejahatannya. Kurniakan syafaat kumpulan kami ini
kepadanya, maafkan kesalahnnya, luaskan kubur untuknya,
lindungi dia dari azab siksaannya, masukkankedalam kuburnya itu
rasa ketenteraman dan kerehatan, lepaskan dia daripada segala
rintangan yang menghalang jalan menuju syurga.
Tinggikan darjatnya di dalam syurga Illiyyin. Kami memohonlimpah rahmatMu
jua, Ya Allah, Tuhan yang sebaik-baik yang mengurniakan rahmat...

Semoga dicucuri rahmat dan kesejahteraan oleh Allah ke atas junjungan
kami Nabi Muhammad s.a.w., ahli keluarga dan para sahabat Baginda semuanya.."


ps:
next week tgkla klu bleh post entry psl adik nie.
coz i pown x tau byk psl die.
Tggu my bro balik dulu.
-out-

mood:
no mood.


29 comments:

Syafiqjay Photofibre said...

Owh...ini budaknye...budak smkb...semoga rohnya di cucuri rahmat dan dtempatkan dalam golongan org2 yg beriman oleh Allah swt...
Al-fatihah...

b.j said...

sedihnya meninggal sal pew accident?al fatihah

Masturah Abd said...

yup..
tiap kali aku tgk posting aku yg nie, rse cm xcaye jew..
:((
Al-Fatihah..

cLouD_R-waN said...

bdk yg eksiden kt jln sempadan ke weh?

Masturah Abd said...

BJ: aah.accident.dah ajal die..same2 kite doakan die k..
Al-Fatihah.

Masturah Abd said...

BAKH: jln sempadan 2 kt ngan umah hj sidek kew?. die accident kt c2..

cLouD_R-waN said...

dekat ngn umah aku.
bdk nie slalu makan asap bile race ngn aku..

Masturah Abd said...

BAKH: ko pown gi race ngan dak2 watper..ajar ar dowg wat bende b'faedah..adek aku kte, die bwk moto laju aftr isi minyak.Dah takdir..umo xpnjg..
:(

cLouD_R-waN said...

darah valentino rossi mengalir dalam badan aku.
mane bley biar kene potong..

hurm.
kalau kail panjang sejengkal,
lautan pasifik jangan diduga.

pesanan aku buat sumer yang membaca:
jangan bawak laju kat jalan sempadan.
lori n bas cam tutt gilew kat jalan tu.

Masturah Abd said...

ok..readers,
dgr pesanan owg atas..
klu bawak moto ingat dunia..

*moge roh adek qiqi aman di sana. Ustaz mak aku kte die jatuh trs bersujud..ALLAH sahaja yg mengetahui segalanya.



ps: teringat mase die drjh 5, gosipkn ngan adik sedara aku..rse cm smlm je br terjadi.

Al-Fatihah.

Syafiqjay Photofibre said...

Ala Bakh,...stakat yamaha SR-V ko ape ade??? Basikal aku pun boleh kejar moto ko tu...hahaha...
tipu la ko, betul ke ko race ngan die...org dah meninggal jgn kite main2 kan..tak baik...

Masturah Abd said...

SYAFIQ: hebat basikal ko. Bleh pinjam??..haha. Ntah bakh nie iye2 jew ckpnye..ntah2 tipu, saje nk ckp die power ar 2.

cLouD_R-waN said...

juara bukan ditentukan oleh jentera.
jalan tu tempat aku cari makan la.

syafiq,
kalau basikal ko hebat sangat jom lumbe naek bukit jugra sampai kubur cina.
kite tengok sape yang gasping for air.

Syafiqjay Photofibre said...

ala Bakh,...tak payah la...nnti kite kene kejar anjing, kita gak yg susah...dah la ramainye anjing macam time christmas...yg tarik barang kat salji tu...anjing yg putih tu...(tp aku mmmg mng kalo lumba dgn ko...)

Masturah Abd said...

SYAFIQ n BAKH: klu korg nk race, jgn nk promote kt blog aku lak..bkn nye b'faedah aktiviti korg 2..x psal2 mati katak jew..

ps: amende anjing putih 2 syafiq??

cLouD_R-waN said...

hek eleh syafiq..
ko je yg mengelabah bile tengok anjing banyak2.
anjing tu sikit pon x goyang ngn ko..

Masturah Abd said...

SYAFIQ N BAKH: senang kate korg due2 takut anjing..xyah nak gaduh kt cnie..

cLouD_R-waN said...

eleh mas.
cakap senang la.
kalau dah jumpe anjing saiz panda,
mau tak kepala ko dalam mulut ia.

Masturah Abd said...

BAKH: aku xde jodoh ar jumpe anjing saiz panda 2..klu ko yela pown..mmg die suke.

Syafiqjay Photofibre said...

Drpada cerita org meninggal tukar kepada race, pastu anjing pulak...ish ish ish...ape la diorang ni...

but,...tahukah anda???(trivia)
anjing bersaiz panda mmg byk dan tak comel, bila dah kene kejar baru tahu nak gigil...

sory mas, ter-promote lak...hahaha

Masturah Abd said...

SYAFIQ: ko ngan bakh arr..suke sgt nk cter anjing saiz panda 2 kt cnie..aku xdpt nk bayangkan arr..ko kasi tangkap gambr e2 anjing..


ps: xpe ar syafiq..aku tau ko n bakh suke wat nyemak kt cnie..sekali kasi femes korgnye blog! ;)

cLouD_R-waN said...

kasi femes blog?
kau je yg duk sibuk promote blog kat ms..
terdesak nk readers kan??

btw,
fyi,
kat profile aku xde link blogspot aku.

Masturah Abd said...

owh,
ko tgk ke ms aku..
haha.thankz jela..
aku xde mase plak nak view profile ko..

btw,
aku xheran ko nk ltk link blog ko or x..xde kena mengena ngan aku.
tq.

Syafiqjay Photofibre said...

Korang ni...
jangan la gaduh gaduh....
arwahnya sedih nnti...
kang kene kejar anjing bersaiz panda kang...t_t

Masturah Abd said...

SYAFIQ: mane ade gaduh..
kitowg tgh bermesra-mesra..
erat hubungan silaturrahim..
:))


kite x gaduh pasal arwah laa.
yg kene kejar anjing 2 bakh jela..
2 kn bes fren die.aku xpenah tau pown.

cLouD_R-waN said...

pembetulan ye.
yg kene kejar anjing tu amer pelat.

Masturah Abd said...

BAKH: 2 dulu..akan dtg ko lak..
:))

Syafiqjay Photofibre said...

La...den ingat dah habih dah cito ni...

Ekau sambung laei...
Sudah den kato, sudah!

Kan den dah kluor bahso ibundo nih...

Apo nak nak di kato laei lepas nie??? Hmmm...

Masturah Abd said...

SYAFIQ: Waaa!!kate ar ko pown owg negeri..Same ar kite.hehehe..

aku dh stop dah.
-the end-