ingin ketahui barangan yg di jual sila lawati ke kedai online tersebut yaaa... Milik kakak saye..;) jgn lupa taooo!! singgah2x laaa... klik di sini!

Tuesday, August 11, 2009

Salam..
Sorry xbleh nak tulis pepanjang..
Nak cepat sangat nie..dah lambat, nk gi tido seyh..
Nie pown terpaksa on9 di bilik study yang ntah pape bau die..
pelik lorrhh..pening pale ku.
Ok! Start citer..
Mase ari sabtu lepas dak CS( comp science) ade gathering day..
Pendekkan citer nie gambar ahli kumpulan aku..
(Warga kampung kening bersambung) hahaha..
Tue yang keningnye laen macam tue..hikssss..


Hana

Dian

Farah

And ada lagi yang lain-lain 2..but xsempat nak ambik gambar..
(hahaha..sebenarnye malas nak upload bebyk)
wheeee~~
After group kiteowg abis wat performance,
Bosan2 2 tangkap gambar ngan Abul lak..:))

Mereka kata aku adek kak Iza..hahaha
Sama ke?? Hiksss..adela kowt..
X abis2 aku kena ngan abg senior..waaaa~~

kak Iza n "Iza" jr. haha

ok! dengan YDP group aku..Azfar!! wajib nie..

Ade gak yang kate kiteowg sama..
muke aku kire mmg familiar kat sane..blueh!!
(kire cam femes la gak)
sila jangan gelak!

with Nana sengal. :))

kami sakit jiwa..classmates saya nie!

Nie ayu ckit.hihihi


Before aku lupa..
ade entry yang aku kate kiteowg tangkap gambar kelas..
Nie beberapa gambar yang kiteowg tangkap pkai camare murah masing2..
(Ayah sila simpati ngan adek coz my phone gambar xcantik juga)

Teringat zaman kegemilangan menjadi pengawas.

with my girls without the boys.


mereka lagi..(x abis2).

peace!






xoxo, Masturah Abd

1 comment:

The Blogwalker said...

oooo yeeaahh~~

warga kampung kening bersambung

adeih
menarik!
truje dgr.

nway, happy ramadahn yek.
dah nak hmpir tibe.
ade time ak call ko.
thers sth i need to tell.

tc~