ingin ketahui barangan yg di jual sila lawati ke kedai online tersebut yaaa... Milik kakak saye..;) jgn lupa taooo!! singgah2x laaa... klik di sini!

Saturday, July 18, 2009

Perjumpaan 'pipipit'

Salam semua..
Kabare?? Harap2 semuanya waras..
Haha..rase-rasenya kerap juga saya meng ‘update’ blog minggu ini..
Adakah kerana saya berasa amat tenang minggu ini,
Atau saya tidak ada kerja yang perlu di lakukan..
Atau saya malas nak buat semua kerja yang lects bagi..
Atau mungkin, minggu ini minggu ke ‘relax’an.
Yeee..memang pown. Assignments tiada pown for this week,
Owh wait a minute!! Keje En. Malik yang ‘History of Algorithm’ dah buat ckit jew..
2 xpe, just copy paste dari internet and then change ayat die. Hehehe
Napela En.Malik nie asyik mintak pasal History jew??
Maybe, history 2 subjek fevret die kat skol dulu. Errrmmm..apa-apa jela.
Panjang tol aku merepek baru nak citer kisah sebenarnya..
Tadi 2 mukadimah jew atau di kenali sebagai intro bagi sesape yang xtau 2..


Ok, perjumpaan ‘PPP’ aka ''pegawai pembangunan pelajar'' 2 pukul 9 tadi and berakhir pada pukul 12 malam.
It suppose to start at 8:45pm, tapi macam biasalaa..janji melayu!
Punyala datang kol 8 sebab di arahkan sebegitu..tapi start sejam kemudian..
Betol kate Lan, baek pegi beli makanan dulu before gi DST. Xdela balik nie lapar.
Tunggu pegawai datang punyala lambat, so apa agi..
Snap pics la nampaknya..haha
Perjumpaan nie senarnya nak bincang pasal kolej kat sector B.
Peraturan etc..ape ntah yang di bebel oleh mereka. Aku cuma set in my mine jew..
nak taip nie, xlaratlaaa..tadi balik siap main lari-lari ngan Lan, 2 yg letih terlebih 2..
:))


Sebelum aku terlupa, sapa yang xtau 2..aku dok sector B (sector baru).
Di mana menempatkan 4 buah kolej iaitu SMK, SAB, Zamrud and Intan.
Di sector A ada 4 lagi kolej perempuan (not so sure) and 2 kolej lelaki iaitu SR and TS.
Jadi kepada kawan-kawan aku di luar sana, klu datang segamat jangan plak cari aku kt TS or SR.
Confirm laa xjumpa..hiksss..
Banyak gakla benda yang di perkatakan tadi, klu x mesti 5 mins dah abis,xdela sampai kol 12. Hahaha..
Tapi aku sangat malas nak tulis sebab anda pasti malas juga nak baca,
So 2 jela aku nak tulis..perjumpaan ari2..mengalahkan PM plak kami nie..
Esok, gotong-royong kolej sector B. Waaaa, aku sangat x suka bangun awal pada weekend.
K la kena tido dah, nnty bangun lambat plak.


ps:- aku nak upload photos, dr 5mins, terus 30mins..gaban lama gilew!!
so, esok jela..nite! silap..morning semua.





xoxo, Masturah Abd

No comments: